joi, 1 septembrie 2016

Inele din lemn innobilate cu sticla fuzionata sau inele din lemn cu cristale Swarowski?

         Sunt fascinata de tot ceea ce inseamna materialul sticla, singur sau in combinatie cu alte materiale si ne place sa experimentam asemenea comuniuni. Spun "ne place"  pentru ca si eu si Irinel rezonam si din acest punct de vedere, cu atat mai mult cu cat munca noastra se completeaza; de exemplu, eu nu ma pricep absolut deloc la prelucrarea lemnului, aleg bucatile de lemn dupa textura, culoare sau alte elemente care imi par mie intr-un mod anume. Dupa ce aleg bucatile de lemn dupa acest ritual, total ilogic, insa aproape complet intuitiv, ma gandesc eu, de aceasta data logic, ca ar fi bine sa cunosc entitatea, tine si bun simt, imi zic eu. Si il intreb pe Irinel ce tip de lemn este, macar pentru a-mi imbogati cunostintele; dupa care, la ceva vreme, constat cu stupoare, ca am uitat; cu o singura exceptie: nuc. De ce pot recunoaste nucul? Pentru ca am utilizat niste bucati de nuc cu o textura uimitoare, atat de plina de personalitate, incarcata de o simbolistica cromatica de neuitat si de o forta tenace care razbatea prin timp.
       In 2014 am lansat  2 categorii de bijuterii, lucrate manual, continand lemn, si anume:
- colectia "Soul of  Tree" - verighete din lemn, cercei si pandantive
- colectii continand combinatii lemn- sticla fuzionata, respectiv lemn- cristale Svarowski
Toate, absolut toate bijuteriile create de Pro Ideas Trade sunt unicat, motiv pentru care este nevoie de mult timp atat pentru manufacturare cat si pentru postare, cu atat mai mult cu cat se vand foarte repede, deci de multe ori nu mai avem ce posta pe site spre vanzare.
De ce bijuterii din lemn?  pentru ca este cunoscut din vechime efectul energetic, respectiv terapeutic pe care il au arborii asupra oamenilor.Copacii poseda un anumit tip de energie subtila stimuland purificarea campului energetic uman. Egiptenii foloseau amulete din lemn in scopul protejarii de pericole. 

In cele ce urmeaza sunt prezentate doar 2 exemple de inele din lemn natural din colectiile manufacturate in 2016.
- inel unicat realizat din lemn, innobilat cu sticla fuzionata "Delicate Blue Ring"






- inel unicat realizat din lemn, innobilat cu cristal Swarowski, inel din lemn  "Dorinta in Violet-Indigo"




Bijuteriile unicat din lemn si sticla fuzionata pot fi achizitionate online din http://designandideas.shopmania.biz/
Noutatile sunt actualizate pe pagina de facebook.
Read more...

0 comentarii: